Onze historie
Opgericht in 2002
PromoTissue maakt onderdeel uit van PromoCare BV. Jan Biemans is dit bedrijf gestart in 2002. Hij begon met het op de markt brengen van bedrukte lippenbalsems onder de naam ReadMyLips. Een jaar later voegde hij PromoCosmetics aan zijn bedrijf toe en behoorden het bedrukken van cosmeticaproducten en het afvullen van cosmetica-sachets tot de mogelijkheden. Weer een jaar later konden ook pleisters bedrukt worden onder de naam PromoPlaster. In 2006 richtte hij het bedrijf PromoTissue op en voegde derhalve een brede range aan tissue-producten toe. Vanaf 2015 verkoopt Promocare ook pepermuntjes die geheel in uw logo vormgegeven kunnen worden: TailorMints. PromoCare werkt samen met de beste fabrikanten over de hele wereld.
Functionele tissues, een wereldwijde groeimarkt
De wereldmarkt voor functionele tissues groeit jaarlijks met ca. 7% en zal volgens marktstudies blijven doorstijgen. De vraag naar tissues door zowel consumenten als bedrijven zal naar verwachting stijgen tot ca. 3 miljard USD in 2020. De belangrijkste redenen hiervoor zijn de toenemende behoefte aan gemak en het op de markt komen van steeds meer funtionaliteiten. Ca. 15 jaar geleden besloeg het aandeel van babydoekjes nog zo'n 82%. Momenteel maken reinigings- en cosmetische tissues al het merendeel uit van deze markt. Deze groeicijfers geven aan dat tissues steeds massaler worden geaccepteerd hetgeen ze ook steeds geschikter maakt voor promotionele toepassingen.
Gemak dient de mens
Tissue producten worden in toenemende mate gebruikt en de toepassingen zijn dan ook eindeloos. Hierdoor zijn ze zeer geschikt voor uw reklame of PR campagne richting talloze doelgroepen. Tissue producten komen immers altijd en overal van pas.
Attraction - Interest - Desire - Action
De toepasing van promotionele tissueproducten is velerlei. Ter vergroting van uw merkenbekendheid, ter introductie van een nieuw product of als extra ondersteuning bij een promotionele activiteit. Daarnaast komen ze altijd van pas als gebruiksartikel bij uw doelgroep. De verzorgende eigenschappen van onze tissueproducten dragen positief bij aan uw merkbeleving.